X
Account Lista favorite
Categorii

Garanție


Garanția legală se oferă în conformitate cu prevederile OUG nr. 140/2021 și cu OG 21/1992(r2) completată privind vânzarea produselor și garanțiile asociate și nu limitează, ignoră sau restricționează direct sau indirect drepturile legale și interesele legitime ale cumpărătorului, așa cum sunt prevăzute de lege.

Garanția acoperă doar situațiile în care cauza defecțiunii era existentă la momentul livrării produsului!

Garanția acoperă defectele de material sau de fabricație iar produsele care vor prezența acest tip de defecțiuni vor fi înlocuite în cadrul termenului de garanție cu altele noi, conform legii. Termenul de garanție curge de la data înscrisă pe bonul și/sau factură de vânzare a produselor.

Nu fac obiectul garanției:

- produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobituri;

- componente/piese arse sau plesnite etc.;

- etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate;

- produsele utilizate în condiții neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatura și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice, etc.);

- setări și instalări incorecte;

- pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor;

- intervenția mecanică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente în timpul funcționarii echipamentelor.

În cazul pieselor și accesoriilor auto, garanția este valabilă atunci când se montează într-un service autorizat de către Registrul Auto Român (R.A.R).

În termenul de garanție, se asigura garanția produselor defecte din cauze neimputabile consumatorului, prin reparare sau înlocuire.

Se acordă garanție pentru produsele comercializate după cum urmează:

* 24 de luni pentru persoanele fizice de la data vânzării la toate produsele comercializate, excepție făcând kit-urile de reparație, care au o garanție de doar 6 luni.

* 12 luni pentru persoanele juridice de la data vânzării la toate produsele comercializate, excepție făcând kit-urile de reparație, care au o garanție de doar 6 luni.

AEROSUD SRL este exonerată de răspundere privind garanția sau poate fi anulată în următoarele cazuri:

- Piesele n-au fost montate într-un atelier de reparații autorizat de către Registrul Auto Român pentru tipul de manoperă executată;

- Piesele s-au defectat datorită unui montaj incorect sau datorită montării împreună cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;

- Piesele s-au uzat într-un timp foarte scurt datorită suprasolicitării, atelierul de reparații (autorizat R.A.R sau nu) care a efectuat montajul, nu a verificat întreg sistemul de suspensie pneumatică pentru eventuale pierderi de aer (perne aer, bloc valve, supape perne, conducte, etc.)

- Piesele au fost utilizate pentru alt scop decât cel indicat în specificațiile producătorului;

- Piesele n-au fost identificate corect ca urmare a prezentării de către cumpărător a unor date eronate sau n-au fost comparate la montaj cu piesele cu care se înlocuiau;

- Piesele s-au uzat datorită suprasolicitării, întreținerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuării reviziilor periodice conform recomandărilor producătorului autovehiculului; atelierul de reparații care a efectuat montajul nu a stabilit verificările și reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de către producător;

- Autovehiculul a fost folosit în alte scopuri decât cel prevăzut de constructor sau a fost exploatat în condiții necorespunzătoare (taximetrie, raliuri, competiții sportive, etc);

- Autovehiculul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de altă natură (șocuri termice, electrice, mecanice);

- Piesele prezintă urme de lovituri, zgârieturi, îndoituri, rupturi, deformări chimice sau mecanice;

- Piesele prezintă o uzură normală.

Cumpărătorul care va reclama o situație de defect în termenul de garanție, va prezenta împreună cu piesa/piesele în cauză, documentul oficial de cumpărare (factură sau chitanță), documentul emis de către atelierul de reparații autorizat prin care se constată defecțiunea și sunt explicate cauzele apariției acesteia, inclusiv raportul generat de tester/diagnoză acolo unde este cazul.

Piesa este trimisă producătorului de către comerciant, care validează reclamația făcută. Dacă producătorul acceptă reclamația, comerciantul inlocuie piesa clientului. Cheltuielile de transport pentru returnarea piesei intră în contul clientului.

Piesele și componentele înlocuite în timpul garanției, nu prelungesc perioada de garanție. Garanția nu acoperă înlocuirea repetabilă a pieselor, sistemelor și agregatelor deja înlocuite pe perioada de garanție.

Garanția nu acoperă cheltuielile, daunele și cheltuielile auxiliare legate de eliminarea defecțiunilor (ședere și/sau pierderea unui venit și/sau a unui câștig, despăgubiri, privarea dreptului de utilizare, pierderea unei închirieri, pierderea unei călătorii sau a unei delegații, imposibilitatea de a efectua un transport de persoane, mărfuri, materiale sau altele).

whatsapp