X
Account Lista favorite
Categorii

Politica de livrare a produselor


Timpul de expediere

Expediem coletele în aceeași zi dacă comanda este plasată până-n ora 16, urmând ca a doua zi să aveți produsele la adresa dorită.

Pentru comenzile preluate după ora 16, expedierea coletelor se va face a doua zi.


Costul transportului

Costul transportului, dacă sunteți în aria de acoperire a curierului, variază între 16 lei pentru coletele mici la plata online cu cardul și 30 lei pentru coletele ce depășesc 5 kg.

În ceea ce privește localitățile în care curierii cu care colaborăm n-au sediu, se adaugă un cost adițional de 1 RON / km.


Ridicare personală

Produsele nu se pot ridica personal din sediul firmei noastre, toate comenzile sunt livrate exclusiv prin curierat rapid.


Taxe suplimentare

Există posibilitatea de a se percepe o taxă suplimentară pentru opțiunea de deschidere a coletului la livrare.

În cazul coletelor plătite ramburs, această taxă se va aplica conform condițiilor de livrare.


Schimburile

Cea mai rapidă modalitate de a vă asigura că obțineți ceea ce doriți, este să returnați articolul pe care îl aveți și odată ce returnarea este acceptată, faceți o achiziție separată pentru noul articol.

Responsabilitatea cumpărătorului

Fiecare client este responsabil pentru verificarea coletelor primite.

În cazul în care coletul ajunge deteriorat, trebuie întocmit un proces verbal pe loc, prin intermediul curierului care livrează coletul.

Dacă coletul deteriorat este recepționat fără întocmirea unui proces verbal, nu suntem responsabili pentru livrarea acestuia, așa că, orice plângere referitoare la livrarea coletului deteriorat trebuie adresată firmei de curierat.


Politica de retur


Dreptul de retragere se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 în termen de 14 zile - condițiile și modalitățile de exercitare a dreptului de retragere pentru cazurile prevăzute-n prezenta ordonanță, sub forma următoarei clauze: “consumatorul beneficiază de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere”.

Conform legislației în vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar consumatorilor (persoane fizice). În cazul persoanelor juridice (acestea n-au calitate de consumator), ne rezervăm dreptul cu privire la acceptarea returului produselor și constituirea contravalorii acestora ca avans pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitării de retur.

Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informează vânzătorul cu privire la decizia sa de retragere din contract, în scris la adresa de e-mail: contact@aerosud.ro.

Pentru a fi eligibil pentru returnare, articolul dumneavoastră trebuie să fie în aceeași stare în care l-ați primit, nemontat sau nefolosit, cu etichete și în ambalajul original. Veți avea nevoie și de chitanța sau dovada achiziției.

  • Dacă returnarea dvs. este acceptată, vă vom trimite instrucțiuni despre cum și unde să trimiteți coletul.
  • Articolele trimise înapoi la noi fără a solicita mai întâi retur, nu vor fi acceptate.
  • Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 zile de la primirea returului.
  • Returul se va face prin aceeași modalitate ca la expediere, doar prin curier.
  • Produsele returnate trebuie ambalate corespunzător pentru a fi protejate la transport.
  • Nu solicitați contravaloarea produselor returnate în sistem ramburs.
  • După ce vom recepționa returul în depozitul nostru, vom verifica starea produselor returnate. Ulterior, vă vom comunica statusul returului.

    Dacă produsele returnate:
  • au ambalajul deteriorat, fără etichetele și inscripționările specifice
  • nu se află în ambalajul original în care au fost livrate
  • sunt lipsite de accesoriile originale

Atunci, în aceste situații descrise mai sus, vi se va comunica (dacă este cazul) și costul aducerii acestora la conformitate, pentru a putea fi repuse în vânzare.

În cazul în care produsul (produsele) returnat nu respectă condițiile de retur, returul nu se va accepta. În acest caz produsul (produsele) va fi returnat către destinatar, cu plata transportului returului la destinație.

Nu se pot returna fără temei, produse cu motor termic care au fost folosite, produse în care se pun consumabile sau produse care prin folosirea lor nu se mai pot comercializa ca și produse noi, produse care au fost folosite și alimentate cu benzină și ulei, dacă motivul returului ține de alte aspecte decât funcționarea incorectă, necorespunzătoare, nerespectarea caracteristicilor tehnice, sau poza necorespunzătoare cu produsul prezentat în pagina de produs.

whatsapp